Marketing

Marketing i reklama

Zaplanuj z nami dynamiczny rozwój swojej firmy w oparciu o narzędzia marketingowe, które nie są, jak w większości źródeł, przygotowane w oparciu o badania dla korporacji, ale które są przystosowane do specyfiki, potrzeb
i budżetu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Gwarantuje to wieloletnie i wszechstronne doświadczenie naszych konsultantów we współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

Specyfikacja usług marketingowych Galen Training & Consulting Wielobób, Kałuża-Wielobób Sp. j.

  •  Oferujemy: doświadczenie, kreatywność, długofalowe przewidywanie, wiedzę z zakresu perswazji i wywierania wpływu i zaangażowanie
    w sukces Twojej Firmy.
  • Dostosowanie narzędzi marketingowych do specyfiki, potrzeb i budżetu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Większość narzędzi marketingowych dostępnych na rynku została przygotowana z myślą o specyfice korporacji, których pozycja na rynku jest, z założenia, inna, niż małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw – potrzebne więc są nieco inne działania.
  • Interdyscyplinarność. Wiele agencji reklamowych skupia się na wybranych aspektach usług marketingowych: albo na aspekcie grafiki komputerowej (np. projektowanie stron www), albo marketingu akademickim. Nasza oferta jest kompleksowa i wszechstronna. Współpracują z nami różnorodni specjaliści: specjalista ds. marketingu, doktor psychologii, plastyk, copywriter, specjalista ds. negocjacji z mediami, informatyk i inni.

Formy współpracy w zakresie marketingu i reklamy

  • Szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.
  • Konsulting i poradnictwo w zakresie marketingu i reklamy.
  • Konsultacja i analiza projektów biznesowych, projektów nowych produktów i ofert.
  • Świadczenie usług marketingowych (kreacja wizerunku firmy, planowanie kampanii reklamowej, projektowanie reklamy i inne usługi wymienione poniżej w rubryce usługi).
  • Kompleksowa obsługa marketingowo-reklamowa.

Usługi

 1. Projektowanie reklamy (opracowanie kampanii reklamowej oraz projektowanie reklam wizualnych, spotów reklamowych, ulotek, afiszy)

Proponujemy Państwu opracowanie kampanii reklamowej, obejmujące:

  • Opracowanie strategii marketingowej.
  • Sformułowanie media planu
  • Projekt reklamy, który zawiera:
    - Sformułowanie przekazu skutecznego dla osiągnięcia danego celu marketingowego i dostosowanego do grupy docelowej
    - Przygotowanie projektu reklamy.

2. Kreacja wizerunku firmy:

  • Nazwa firmy i jak ją wykorzystać w kreacji wizerunku przedsiębiorstwa.
  • Logo jako znak rozpoznawczy firmy.
  • Cena czyli podstawa sprzedaży.
  • Obsługa klienta czyli klucz do bramy w nawiązywaniu kontaktów, czy też ich podtrzymywaniu.
  • Wystrój wnętrza jako pomoc w kontaktach z nabywcą.
  • Przygotowanie efektywnej oferty dla konkretnego klienta.
  • Reputacja firmy i Public Relations.
  • Utożsamianie się pracowników z firmą jako reklama.
  • Przygotowanie produktów reklamowo-marketingowych.
  • Pomoc w określeniu i wyborze grup docelowych.
  • Organizacja kampanii reklamowej.

3. Tworzenie nowych produktów.

4. Wprowadzanie nowych produktów.

5. Pomoc w określeniu i wyborze grup docelowych (również poszukiwanie nisz rynkowych), określeniu ich specyfiki i określeniu strategii dotarcia do nich z przekazem.
6. Pomoc w określeniu celów marketingowych.

7. Pomoc w określeniu strategii marketingowych.

8. Sformułowanie planów marketingowych.

9. Pomoc w realizacji planów marketingowych.

10. Realizacja takich celów marketingowych jak:

  • kreacja wizerunku marki;
  • kreacja świadomości marki;
  • podtrzymanie świadomości marki;
  • lojalność wobec marki;
  • edukacja klienta;
  • walka z konkurencją;
  • oddziaływanie na długotrwałe postawy klientów;
  • promocja nowych produktów, inne.

11. Pomoc w przygotowaniu (lub przygotowanie) produktów reklamowo - marketingowych:

  • reklama;
  • oferta;
  • strona internetowa;
  • opakowania produktów;
  • ulotki i foldery;
  • katalogi firmowe i branżowe;
  • postery;
  • gadżety reklamowe;
  • prezentacje multimedialne;
  • reklama internetowa;
  • reklama prasowa;
  • projektowanie, grafika;
  • fotografia;
  • opracowanie i przygotowanie do druku materiałów graficznych;
  • opracowanie i produkcja oznakowań stałych (bannery, tablice);
  • outdoor / reklama zewnętrzna;
  • studio plastyczne i fotograficzne;
  • projektowanie wnętrz;
  • slogany;
  • projekty logo i materiałów firmowych;
  • scenariusze spotów reklam radiowych i telewizyjnych.

12. Organizacja kampanii reklamowych.

13. Określenie spójnej tożsamości – wizerunku firmy – określenie spójnego stylu oraz tematów marketingowych.

14. Planowanie sprzedaży i szkolenia dla handlowców.

15. Pomoc w planowaniu i organizacji promocji.

16. Merchandising.

17. Przygotowanie do targów.

18. Profesjonalna organizacja imprez branżowych dla wybranej grupy docelowej (potencjalni i/lub aktualni klienci, kontrahenci, potencjalni pracownicy i dystrybutorzy, inne grupy docelowe w zależności od potrzeb).

19. Eventy.

20. Negocjowanie warunków z mediami.

21. Profesjonalne szkolenia z marketingu w praktyce, perswazji, psychologii reklamy, sprzedaży, treningi twórczości i kreatywności.

22. Przeszkolenie pracowników realizujących zadania marketingowe: specjalistów ds. marketingu, menedżerów, handlowców, merchandiserów.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem szczegółowych informacji na temat możliwych form współpracy w zakresie reklamy i marketingu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta lub o wysłanie do nas zapytania dotyczącego konkretnych Państw potrzeb w zakresie marketingu i reklamy.