Marketing i reklama
Zaplanuj z nami dynamiczny rozwój swojej firmy w oparciu o narzędzia marketingowe, które nie są, jak w większości źródeł, przygotowane w oparciu o badania dla korporacji, ale które są przystosowane do specyfiki, potrzeb
i budżetu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Gwarantuje to wieloletnie i wszechstronne doświadczenie naszych konsultantów we współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami.
Specyfikacja usług marketingowych Galen Training & Consulting Wielobób, Kałuża-Wielobób Sp. j.
- Oferujemy: doświadczenie, kreatywność, długofalowe przewidywanie, wiedzę z zakresu perswazji i wywierania wpływu i zaangażowanie
w sukces Twojej Firmy. - Dostosowanie narzędzi marketingowych do specyfiki, potrzeb i budżetu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Większość narzędzi marketingowych dostępnych na rynku została przygotowana z myślą o specyfice korporacji, których pozycja na rynku jest, z założenia, inna, niż małych, średnich a nawet dużych przedsiębiorstw – potrzebne więc są nieco inne działania.
- Interdyscyplinarność. Wiele agencji reklamowych skupia się na wybranych aspektach usług marketingowych: albo na aspekcie grafiki komputerowej (np. projektowanie stron www), albo marketingu akademickim. Nasza oferta jest kompleksowa i wszechstronna. Współpracują z nami różnorodni specjaliści: specjalista ds. marketingu, doktor psychologii, plastyk, copywriter, specjalista ds. negocjacji z mediami, informatyk i inni.
Formy współpracy w zakresie marketingu i reklamy
- Szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.
- Konsulting i poradnictwo w zakresie marketingu i reklamy.
- Konsultacja i analiza projektów biznesowych, projektów nowych produktów i ofert.
- Świadczenie usług marketingowych (kreacja wizerunku firmy, planowanie kampanii reklamowej, projektowanie reklamy i inne usługi wymienione poniżej w rubryce usługi).
- Kompleksowa obsługa marketingowo-reklamowa.
Usługi
1. Projektowanie reklamy (opracowanie kampanii reklamowej oraz projektowanie reklam wizualnych, spotów reklamowych, ulotek, afiszy)
Proponujemy Państwu opracowanie kampanii reklamowej, obejmujące:
- Opracowanie strategii marketingowej.
- Sformułowanie media planu
- Projekt reklamy, który zawiera:
- Sformułowanie przekazu skutecznego dla osiągnięcia danego celu marketingowego i dostosowanego do grupy docelowej
- Przygotowanie projektu reklamy.
2. Kreacja wizerunku firmy:
- Nazwa firmy i jak ją wykorzystać w kreacji wizerunku przedsiębiorstwa.
- Logo jako znak rozpoznawczy firmy.
- Cena czyli podstawa sprzedaży.
- Obsługa klienta czyli klucz do bramy w nawiązywaniu kontaktów, czy też ich podtrzymywaniu.
- Wystrój wnętrza jako pomoc w kontaktach z nabywcą.
- Przygotowanie efektywnej oferty dla konkretnego klienta.
- Reputacja firmy i Public Relations.
- Utożsamianie się pracowników z firmą jako reklama.
- Przygotowanie produktów reklamowo-marketingowych.
- Pomoc w określeniu i wyborze grup docelowych.
- Organizacja kampanii reklamowej.
3. Tworzenie nowych produktów.
4. Wprowadzanie nowych produktów.
5. Pomoc w określeniu i wyborze grup docelowych (również poszukiwanie nisz rynkowych), określeniu ich specyfiki i określeniu strategii dotarcia do nich z przekazem.
6. Pomoc w określeniu celów marketingowych.
7. Pomoc w określeniu strategii marketingowych.
8. Sformułowanie planów marketingowych.
9. Pomoc w realizacji planów marketingowych.
10. Realizacja takich celów marketingowych jak:
- kreacja wizerunku marki;
- kreacja świadomości marki;
- podtrzymanie świadomości marki;
- lojalność wobec marki;
- edukacja klienta;
- walka z konkurencją;
- oddziaływanie na długotrwałe postawy klientów;
- promocja nowych produktów, inne.
11. Pomoc w przygotowaniu (lub przygotowanie) produktów reklamowo - marketingowych:
- reklama;
- oferta;
- strona internetowa;
- opakowania produktów;
- ulotki i foldery;
- katalogi firmowe i branżowe;
- postery;
- gadżety reklamowe;
- prezentacje multimedialne;
- reklama internetowa;
- reklama prasowa;
- projektowanie, grafika;
- fotografia;
- opracowanie i przygotowanie do druku materiałów graficznych;
- opracowanie i produkcja oznakowań stałych (bannery, tablice);
- outdoor / reklama zewnętrzna;
- studio plastyczne i fotograficzne;
- projektowanie wnętrz;
- slogany;
- projekty logo i materiałów firmowych;
- scenariusze spotów reklam radiowych i telewizyjnych.
12. Organizacja kampanii reklamowych.
13. Określenie spójnej tożsamości – wizerunku firmy – określenie spójnego stylu oraz tematów marketingowych.
14. Planowanie sprzedaży i szkolenia dla handlowców.
15. Pomoc w planowaniu i organizacji promocji.
16. Merchandising.
17. Przygotowanie do targów.
18. Profesjonalna organizacja imprez branżowych dla wybranej grupy docelowej (potencjalni i/lub aktualni klienci, kontrahenci, potencjalni pracownicy i dystrybutorzy, inne grupy docelowe w zależności od potrzeb).
19. Eventy.
20. Negocjowanie warunków z mediami.
21. Profesjonalne szkolenia z marketingu w praktyce, perswazji, psychologii reklamy, sprzedaży, treningi twórczości i kreatywności.
22. Przeszkolenie pracowników realizujących zadania marketingowe: specjalistów ds. marketingu, menedżerów, handlowców, merchandiserów.
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem szczegółowych informacji na temat możliwych form współpracy w zakresie reklamy i marketingu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta lub o wysłanie do nas zapytania dotyczącego konkretnych Państw potrzeb w zakresie marketingu i reklamy.